restart nutny pro pripojeni Mass Storage?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Červenec 21 12:44:04 CEST 2004

Milos Prudek napsal(a):

> Zustalo. Diky za tip. V kernelu je aktivni znamy Mandrake patch
> "supermount". Takze jsem to rucne odmountoval. Potom uz fungoval rmmod
> na usb-storage. Jinak se ale nic nezmenilo.
>

> Potrebuju jeste nejaky tip...

No a když ty blbosti supermount vyhodíte a připojíte ručně jenom pro čtení
přečtete a ručně odpojíte - potom vypnout a ještě odpojíte usb kabel a znovu
zapojíte a provedete připojení tak to zase nenaběhne.

Bez čachrování s modulama ?

PS. Nepoužíváte nějaké jiné scsi zařízení - emulaci pro CDROM atd.....

Máte nějakou signalizaci zápisu na tu kartu a při připojení i pro zápis když ji
smažete a provedete umount tak je vidět aktivita že se na tu kartu zapisuje ?

|    ICQ    179223500                    |