restart nutny pro pripojeni Mass Storage?

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Středa Červenec 21 13:31:23 CEST 2004

> usb-storage to pak zkousi rozlisovat podle nejakeho serioveho cisla, ale
> nektera zarizeni jsou tak zk...nepovedena, ze se ani to nepovede. Coz by
> mohlo vysvetlovat, proc je usb-storage porad busy. Podivejte se po
> prvni pripojeni, odpojeni a opetovnem pripojeni na /proc/scsi/scsi.

cat /proc/scsi/scsi po prvnim pripojeni:

Attached devices:
Host: scsi0 Channel: 00 Id: 00 Lun: 00
   Vendor: TEAC     Model: CD-W552E         Rev: 1.13
   Type:   CD-ROM                           ANSI SCSI revision: 02
Host: scsi1 Channel: 00 Id: 00 Lun: 00
   Vendor: KMCA     Model: DiMAGE Z2        Rev: 1.00
   Type:   Direct-Access                    ANSI SCSI revision: 02

A tak uz obsah "/proc/scsi/scsi" zustane, bez ohledu na to zda
fotoaparat odpojim nebo pripojim.

OK. Protoze potrebuji odstranit scsi1, zadal jsem tento povel:

echo "scsi remove-single-device scsi1 00 00 00" > /proc/scsi/scsi

Vysledek byl zcela necekany:

Attached devices:
Host: scsi1 Channel: 00 Id: 00 Lun: 00
   Vendor: KMCA     Model: DiMAGE Z2        Rev: 1.00
   Type:   Direct-Access                    ANSI SCSI revision: 02

To znamena, ze zmizel scsi0 (SCSI emulace CDROM) !!!

Zkousel jsem opakovane zadat 'echo "scsi remove-single-device scsi1 00
00 00" > /proc/scsi/scsi', ale stav se nezmenil - stale tam zustal
fotoaparat DIMAGE Z2.

--
Milos Prudek