porovnani stringu-nejkratsi shoda

Tomas Penicka tomik na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Červenec 21 13:52:12 CEST 2004

Chapu dotaz tak, ze chcete najit nejdelsi shodnou cast.

Vzdyt je to trapne jednoduche:
Porovnate prvni dva retezce (pomoci substr($neco, $i, 1) , kde $i jde od
nuly vys, pokud se ty dva retezce porad shoduji)
Spolecnou cast si zapamatujete a porovnavate se  tretim, vysledek si opet
zapamatujete atd.

 Myslim, ze je to nazorne a dukaz o spravnosti nemusim delat.

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!