Skype pro Linux ano, ale neni to riziko? - upgrade na QT 3.2

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Červenec 22 12:46:12 CEST 2004

Dobrý den,

před časem jsem sem do konfery posílal informace o Skype (telefonování přes
internet). Objevila jsem totiž nová verze - nyní konečně pro Linux.

Při instalaci pomocí rpm se ovšem vyskatne problém s glibc:

[root na ws005 skype]# rpm -ih skype-0.90.0.6-mdk.i386.rpm
error: Failed dependencies:
        libqt3 >= 3.2 is needed by skype-0.90.0.6-mdk
[root na ws005 skype]#

ovšem na libqt je závislých obrovská spousta balíčků a upgradovat celý
systém mi připadá kvůli jedné aplikaci jako zhovadilost. Nevíte, jak zo toho
ven?

Na tom webu mají i staticky slinkovanou aplikaci s knihovnou QT3.2, ale to
nefunguje, okna nemají zobrazení a jsou dlouhá jako Amerika...

MK
--
Lidé jsou určováni poměry - ale pořádně jim to oplácejí.
		-- Engels