sendmail virtuser mnoho domen

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Červenec 22 13:08:08 CEST 2004

On Thu, Jul 22, 2004 at 01:01:50PM +0200, Pavel Nový wrote:
> Zdravidko mam problem s prijmem posty pro jednotive domeny ktere maji stejne
> jmeno napr info na domena
>
> jak se  elegatne resi sprava vice domen aby kazde jmeno na domena byla zaroven
> i login pres pop3 a ty domeny se navzajem do sebe nemichali dik moc....
Ja som to vyriesil prechodom na postfix + sasl + courier, popisane napr tuna:
http://high5.net/howto/

Celkovo ten postfix sa mi zda milsi ako sendmail, a tom som sendmailom
odchovany. Neberte to ako flejm, sendmail na niektorych pocitacoch stale
pouzivam.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                Where do you think you're going today?