GS 8.0 s libpng12.so.0

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Čtvrtek Červenec 22 14:52:28 CEST 2004

Aleš Jakubec wrote:

>Zdravím všechny,
>řeším jeden problémek na Solarisu 8.0, ale je to asi stejné i v Linuxu. Mám
>Ghostscript 8.0 nainstalovaný z balíčku k němu z balíčku libpng12.so.0. gs
>je v /usr/local/bin,
>libpng12.so.0 v /usr/local/lib.
>Pokud nastavím LD_LIBRARY_PATH=/usr/local/lib tak je vše o.k., ale když chci
>pomocí gs tisknout: gs -q -dNOPAUSE .... tak gs nenajde knihovnu:
>ld.so.1: /usr/local/bin/gs: fatal: libpng12.so.0: open failed: No such file
>or directory
> [...]
1 - to neni nic specifickeho pro libpng ani gs
2 - bud nastavte LD_LIBRARY_PATH
3 - nebo pridejte radek /usr/local/lib do /etc/ld.so.conf
    a spuste 'ldconfig', oboje vyzaduje rootovska prava
4 - nebo udelejte symlink z /usr/local/lib/libpng12.so.0 do /usr/lib

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090701
icq:            250163477