VYRESENO SOLVED Re: USB digifoto Minolta E323 USB Mass Storage2.4.26

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Čtvrtek Červenec 22 19:10:33 CEST 2004

Kotrla Vitezslav wrote:
> Piste prosim priste to 'VYRESENO' na konec %subj%,
> pri setrideni podle tematu tahle neni videt, ze ma
> thread pokracovani ci dokonce reseni.
>
> VK

1. Vo vseobecnosti akceptujem tuto pripomienku [a budem takto robit]
Avsak:
A) zvacsa ide skor o historiu [ci uz google groups, gg "obycajny", alebo
prehladavanie v konfere - tam je to [mailman etc.] podla threadu, takze
na SUBJ nezalezi]
B) ja (a dufam, ze aj vacsina "normalnych konferistov" ;) pouziva
thready, lebo orientovat sa podla datumu, ci SUBJ je IMHO iracionalne
C) samozrejme nie je na skodu to davat na koniec, takze nabuduce (ak sa
nepozabudnem) to urcite dopisem na koniec

2. Dakujem *velmi* pekne za ochotu pomoct

Prijemny (pod)vecer

AT

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32