Problem s AviDemux

phracek na tiscali.cz phracek na tiscali.cz
Pátek Červenec 23 06:38:42 CEST 2004

Ahoj vsichni,

rad bych se Vas zeptal, jestil se nekomu vyskytl nasledujici problem s Avidemux.

Mam nagrabovane video. pomoci MPLayer Film.avi -idx zpravim indexy.

Pak toto video nahraju v Avidemuxu. Zapnutu V a A Process.
V Acodecu nastavim ffmpeg AC3 a c Vcodecu nastavim DVD (ne DVD(ffmpeg)),
kde nastavim parametry
V Afiltru nastavim resample to 48Khz.

Kdyz soubor ulozim "Save as DVD PS" tak mi to hlasi vse v poradku a po nejake
dobe to spadne
s tim, ze v z terminalu, ze ktereho jsem to spoustel vidim hlasku
Segmentation fault

Muzete mi poradit, kde muze by problem?

Diky Petr.

Příjemný design. Příjemnější cena. NOKIA 2300 již od 577 Kč.
http://adsweb.tiscali.cz/handsety.html