kodovani v xml

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pátek Červenec 23 09:37:09 CEST 2004

	Dobry den

	Pokud tam napisete znaky v UTF-8, tak je tezko muzete prohlasovat za
IsoLat2. Vemte editor, ktery respektuje Vase prani a dela TO, co tvrdi,
ze dela (napr. KATE nebo PsPad /na woknech/) a zkuste TO.
	Pokud zacinate, budete mit zajem, ... tak tady mam (a jsem ochoten
pujcit) :
Žák Miroslav: XML Začínáme programovat, Grada Publishing, 2003
	Neni to zadny zazrak, ale kdyz jsem chtel zacinat, nejake informace
jsem v tom nasel. Ale je pravda, ze jsem pouze zacal (a dal
nepokracoval), takze zadny GURU nejsem.

	Ales