kodovani v xml

Ivo Panacek ivop na jlabs.cz
Pátek Červenec 23 10:30:57 CEST 2004

Pavel Kankovsky wrote:

> V Mozilla *na Linuxu* to funguje dobre. Tedy za predpokladu, ze server
> vrati Content-Type: text/xml.

Docela xml pouzivame s tim, ze tvorime na ruznych platformach,
takze mame michanici UTF-8, ISO-8859-2, WINDOWS-1250 a pozitivne
mohu rici, ze pouzivany SW s tim nikdy nemel problem:

Linux: mozilla, xsltproc (cmdline), java (tomcat), perl
Windows: IE 5.5 a vyssi (tj. msxml3) = primo, i ve vlastnich aplikacich

=> opravdu hledejte chybu spis v sobe (ve 3 rano bych se nedivil :)

Ja osobne pouzivam jEdit (v Jave) na Linuxu (kolegove ve Windows)
k maximalni spokojenosti. Realne pouzivane kodovani pri ulozeni
v nem lze nastavit (vsechna uvedena).
--
S pozdravem
Ivo Panáček