kodovani v xml

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Pátek Červenec 23 10:33:09 CEST 2004

V Pá, 23. 07. 2004 v 03:18, Petr Vileta píše:
		Že by stejná,
blbůstka jak umne??? Ten PSPad bych nedoporučoval, nešlo mi to v něm
taky, ikdyž bylo kodování pro *.html prohlížeče i kodování stránky
správně.

Zkoušel jsem to ve voknech, snad ve všem a bída, pouze u Crimson to
běhá. Chyba je v tom že v hlavičce si sice nastavíte kódování na
iso-8859-2, ale to co píšete v souboru není v kodování iso-8859-2.

Doporučuji Quantu, nebo Bluefish, kde si v "nastavení" nastavíte
kodování iso-8859-2, a pak se vám každý nový soubor otevře s tímto
kodováním.
> Snazim se vytvorit nejaky soubor xml. Na prvni radce souboru mam
> <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-2" ?>
> a skutecne cely dokument je takto kodovany, ovsem v browseru se mi to

                                        Přeji pěkný den Tomáš Němec
Tato zpráva nemůže obsahovat viry, neb nepochází z virového prostředí
     Mrkvosoft - Windows.    !!! MDK 10.0 Community version !!!
                      Ten, kdo tvrdí, že něco nejde udělat,
                     by neměl překážet tomu, kdo to udělá.