kodovani v xml

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pátek Červenec 23 16:50:56 CEST 2004

> Cely problem muzes klidne zuzit na to, ze si jenom myslis, ze ten
> dokument je v iso-8859-2, ale neni tomu tak ;)
No to neee :-) Ja _vim_ ze je v Latin2, respektive iso. Necham si to
zobrazit jako text pomoci IrfanVieweru a tam mam moznost si prepnout na
Win1250, Latin2, UTF-8 nebo UTF-16. No a proste vidim, zda to je spravne.
Navic jsem ty znaky zapisoval pomoci hexa editoru takze jsem si jisty, ze
jsem pouzil spravny kod.

> Pokud jsi neudelal nekde nejaky preklep, tak to, cos napsal nahore
> je spravne a taky to tak funguje.
> BTW, jaky pouzivas parser?
No copak ja vim? Proste si to necham na Windows zobrazit v MSIE, Mozille a
Opere. Predpokladam, ze kazda ma svuj vlastni parser. Zkousim to na widlich,
protoze to je z 99% urceno prave uzivatelum widli (Win98, w2k, WinXP).
Nemusi se tam nahodou zapsat jeste nejaky html meta tag, kdyz se to
zobrazuje v browseru?
--
Petr