kodovani v xml

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Červenec 23 19:04:08 CEST 2004

Petr Vileta napsal(a):

> To jeste vyzkousim, to jsem nevedel. Jenze ta XML data ja posilam zabalena
> zipem a pak je v browseru zobrazuji z lokalniho disku a to nefunguje (pod
> widlema) a prave tak to budou delat i uzivatele.
> Ja zatim nemam nic, co by ty data parsovalo a predavalo k dalsimu zpracovani
> (napr. databazi), to budou mit ti uzivatele. Ja jen chci vytvorit korektni
> datovy soubor a testoval jsem to pouhym zobrazenim v browseru.
> --
> Petr

Problém bude uložení v nějaké znakové sadě na HD potom komprimace zipem a
rozbalení zipem na HD který má jinou znakovou sadu.

Prostě porovnejte ty soubory - koukněte se na ně nějakým hexaeditorem jak na
jednom HD tak na tom druhém HD.

PS. Předpokládám že na jednom je Linux na druhém win.
Dále problém jak převádíte konce řádků pod win je to /n/r kdešto linux pouze /n
takže nějaký problém s konverzí.

|    ICQ    179223500                    |