kodovani v xml VYRESENO

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pátek Červenec 23 23:16:12 CEST 2004

Takze vyreseno. Pachatelem je dokumentace :-) Mam tu nekolik dokumentaci k
html, xml a Perlu a v nich se shodne tvrdi nebo alespon pripousti, ze
iso-8859-2 je totez co Latin2 nebo CP852.
Pro prekodovani tech dat jsem pouzil perlovsky modul Unicode::Map a tam se
take uvadi, ze to je totez. Takze jsem se podival do adresare perlu, nasel
tam Unicode a v podadresarich jsem si nechal vyhledat vsechny *.map soubory.
No a ejhle
ISO-8859-2.map
CP852.map
LATIN2.map
Samozrejme, ze nejsou stejne :-(

Jo a nekdo se ptal, jak zajistuji konce radek DOS/Unix. No mam na to ve
formulari volbu :-)
Dalsi dotaz byl, jak zabranim konverzi pri ukladani na disk. Protoze u widli
je mnozstvi BFU vetsi nez male, tak pro jistotu ten soubor odesilam jako
"jmeno._xml", coz samozrejme browser nezna a donuti uzivatele to ulozit na
disk. Takze k zadnemu prekladu nemuze dojit. Tedy doufam :-)

Diky vsem za pomoc.
--
Petr