Uprava Menu v KDE.

ikar ikaruus na centrum.cz
Sobota Červenec 24 12:50:47 CEST 2004

Dobry den,
nejak nemuzu prijit na to jak upravit Menu bar v FC2 + KDE 3.2.2.
Kdyz pridam nejake submenu napr. Pokus a do tohoto submenu prekopiruju
napr. lICQ a dam ulozit tak se mi to tvari ze je vsechno ok ale kdyz
otevzi menu tak tam zadne menu nazvem Pokus neni ale kdyz se podivam do
menu internet tak ta vidim ze tak vznikla dalsi ikona ..lICQ (ten ktery
jsem pres menu configurator umistil do toho menu Pokus) ...
Nevite nekdo cim to muze byt ..dela mi to na trech masinach kde mem FC2
+ KDE 3.2.2 takze to neni ojedinela chyba ktera by bylo svazana s HW.

Diky
IkaR