IP / reverzni zaznamy

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Sobota Červenec 24 23:33:53 CEST 2004

On Sat, 24 Jul 2004, Petr Koval wrote:

> ja bych takovou neprehlednou multi-MAC sit nedelal
> (pokud se nastavi IP aliases s broadcast adresou)

Aliasy se uz davno nepouzivaji (proste si na jedno rozhrani povesim tolik
adres, kolik chci - nejaky horni limit to ma, ale urcite ne nizsi nez
254). Broadcast adresu muzu mit jen jednu (jsou-li vsechny ty adresy ve
stejne siti), nebo taky zadnou (typicky server broadcasty ani jine
non-unicasty nepotrebuje).

> tim multi-MAC myslim presne to ze se v ethernet segmentu ty ip aliase
> vidi a to jeste s tou samou MAC

Jednak to nicemu nevadi, a druhak to lze zaridit i tak, aby ruzne IP
adresy pouzivaly ruzny MAC (viz archiv konference).

-- Honza Houstek