debian a xwindows

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Pondělí Červenec 26 00:36:56 CEST 2004

On Sun, 25 Jul 2004, Josef Kufner wrote:

> Mam pocit, ze jsi nainstaloval neco jineho... zkus balicek xserver

Primarne je nutne upozornit, ze kolem Debianu je _velmi_ silna komunita,
na kterou se doporucuju obratit (drive nez vas nekdo v tomto listu serve).

Hodne informaci je primo na debian.org, existuje (primarne lokalizacni)
projekt debian.cz provozujici list debian-l na debian.cz, dale existuje rada
listu v anglictine ohledne debianu (pro nevyvojare zejmena
users na debian.org), a hromady dokumentace.

Samotny xserver (verze 4.x, ve Woodym tusim 4.1.2) je v balicku
xserver-xfree86, skript startx je v balicku xbase-clients.

Wxwindows (predpokladam, ze to je to, co jste mel na mysli) je jen jeden z
mnoha toolkitu, ktery je bez samotneho Xserveru k nicemu. Pro priste
doporucuju alespon elementarni precteni popisu daneho baliku, pred
polozenim dotazu v nejakem verejnem listu.

-- Honza Houstek