Problem s prevodem AVI do DVD pomoci avidemux

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pondělí Červenec 26 13:11:16 CEST 2004

Petr Stehlik wrote:
> [...]

Mel jsem s tim tez potize a problem byl v indexu avi souboru.
opravit se da mencoderem:
mencoder file.avi -idx -oac copy -ovc copy -o file_s_indexem.avi

ale pozor, pokud mate soubor delsi nez 2GB, tak to takhle neopravite.
Tedy opravite, ale mencoder musi byt prelozeny s podporou dlouhych
souboru (configure --enable-largefiles ...). Takze pokud to v
distribucnim balicku nemate, musite si mencoder prelozit sam.
Poskozeny index poznate snadno, pustte avi v mplayeru (z radky) a zkuste
se posunout dopredu. Pokud je index spatne, tak to mplayer napise a
neposune se.

Pokud bude index v poradku, avidemux by to mel prekousnout...

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz