GPRS modem na USB

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Úterý Červenec 27 08:34:41 CEST 2004

V Út, 27. 07. 2004 v 07:35, David 'ILICZ' Klementa píše:
		Zdravím,
nemám problém se připojit se Sony Ericsson T310 přes GPRS k netu přes
USB kabel. K připojení používám "KPPP", stačí zadat správné
inicializační řetězce, podle poskytovatele GPRS .

Pro určitá data má "T310" celkem paměť 0.5MB, tato paměť se dá připojit
stejně jako "USB Flash" a uložit si do ní data, nebo je číst.

> Ke svymu notebooku jsem si poridil GPRS - Sony Ericsson T610. Protoze
> vsemu USB kabel. At se snazim, jak se snazim, porad ho ale nejak nemuzu

> hutplug jej najde, natahne usbserial a pl2303 moduly... Tim to ale
> k pripojeni pouzivam madarsky program/utilitku GPRS Easy Connect, kterou

> nejakym zpusobem takovy telefon "primountovat", abych si mohl stahnout
> do PC treba nafoceny obrazky/prichozi SMSky?

                                        Přeji pěkný den Tomáš Němec
Tato zpráva nemůže obsahovat viry, neb nepochází z virového prostředí
     Mrkvosoft - Windows.    !!! MDK 10.0 Community version !!!
                      Ten, kdo tvrdí, že něco nejde udělat,
                     by neměl překážet tomu, kdo to udělá.