Sendmail: aliasy na non-local-names.

Rastislav CERVENAK cervenakr na vsrp.slposta.sk
Úterý Červenec 27 14:16:30 CEST 2004

Dobry!

Je mozne nakonfigurovat sendmail (ver. 8.12.11) tak, aby som
mohol aliasovat non-local-names?

Co tym myslim. Mam schranku "ja na post.sk". Na nej mam nastavene
forward ku mne na technik na mojadomena.sk (server spravujem ja).
Chcel by som, aby vsetky maily, posielane na ja na post.sk z nasej
lokalnej siete neboli posielane na server "post.sk" a odtial boli
preposielane spat ku mne. Chcem, aby vsetky taketo maily boli
dorucene hned na mojom mailovom servery.
Ak dam do aliases zaznam:
ja na post.sk:    technik
tak mi pri vytvarani db suboru hodi nasledujucu hlasku:
"cannot alias non-local names".

Inak povedane chcem hostovat cast mail boxov domeny, ktoru nespravujem.

Vopred dakujem za vsetky napady!

Rastislav CERVENAK