cdrecord mkisofs multisession a win HOWTO

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Úterý Červenec 27 17:16:03 CEST 2004

Pekny den.

man obidva a http://en.tldp.org/HOWTO/CD-Writing-HOWTO.html
prestudovane.

Slubil som kamosovi, ze mu pomozem s Debianom [on nema net a byvam
daleko, takze viac navstev je nemoznych, rovnako gg a ssh; okrem toho je
fyz. trochu postihnuty, takze si vela veci nevie vybehat]. Lenze on
stale pouziva aj win. Ja velmi CD nenapalujem ani pod Deb, skor co si
pamatam zo starych cias a Nera. Problem je v tom, ze som si u seba
otestoval jadro, kt. sa hodi aj jemu ^
BURN=mkisofs -r -J /tmp/990 | cdrecord -dummy -v speed=10
driveropts=burnfree dev=0,0,0 -

Co vsak neviem:
A) Ako uvedene-$BURN spravit/modifikovat, aby "pripojilo" aj predosle
sessions, ktore su napalene v Nere/MDK [Vacsinou ISO9660/Joliet].

B) Ake parametre do $BURN doplnit, ak bude mat diakritiku a medzery v
adresaroch aj súboroch = "pekná pesnička neznášam diakritiku ščťžýýá ôä
. mp3".
Ci ISO-8859-2 al. win1250 al. CP852 al. UTF a ktore 8/16/32 - a ako to
zadat do commandlinu?

C) Ako osetrit prava, aby mu $BURN nehlasilo v tcmd - w98/w2k, ze nema
prava (AFAIK -r by to malo spravit, ale neviem to na win testnut)

D) Ako nastavit "LABEL" na CD [myslim tym "Nazov disku" v
Exploreri/tcmd] - ja to nepouzivam, on ano a dost na tom trva.

Nie som si isty (a nemam RW po ruke), robi to asi -V, ale nemozem to
risknut.

Dakujem

AT

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32

Daląí informace o konferenci Linux