Skype pro Linux ano, ale neni to riziko? - upgrade na QT 3.2

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Úterý Červenec 27 20:20:54 CEST 2004

On 23. Jul, 08:41 AM CEST, Petr Qaxi Klima <qaxi na seznam.cz> wrote 25 lines:

> [...]

Někde na konferencích jsem viděl, že klidně dávali k rpm --nodeps :(
Já to raději nechal upgradovat všechno (bohužel včetně XFree na X.org - byly
s tím problémy.

Každopádně to teď běží a testujeme to ve větší zátěži.
Martin K.