Jaký notebook koupit?

Josef Kufner jkufner na seznam.cz
Středa Červenec 28 00:08:18 CEST 2004

Ahoj,

co jsem tak hledal a hledal, dostal jsem se ke trem modelům (vsechny za
cca 30kkc):

IBM ThinkPad R40e
Acer TravelMate 244XC
Dell Latitude C640

podle toho co jsem se vsudemozne dozvedel, mel by byt ten Thinkpad
bezproblemovy a TravelMate snad take. A mam o nich jakousi takousi
predstavu.

Co se tyce Dellu, tak na ten se mi naskytla zvlast nabidka, ale nikde
vubec nemuzu najit zadne informace krom hromady inzeratu ze to nekdo
chce prodat, coz na me pusobi takovym nekvalitnim dojmem.

Zajimalo by mne jestli je tomu tak, jestli s nima mate nekdo nejake
zkusenosti a co byste mi doporucili koupit (v priblizne stejne kategorii
a nemusi to byt jeden z tech tri). Samozdrejme od nich vyzaduju
bezproblemovy chod Linuxu (Debian) a slusnou pouzitelnost.

Dik.

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!