Jaký notebook koupit?

Petr Koval pk na nux.at
Středa Červenec 28 01:26:51 CEST 2004

Josef Kufner wrote:

> Ahoj,
>
> co jsem tak hledal a hledal, dostal jsem se ke trem model?m (vsechny za
> cca 30kkc):
>
> IBM ThinkPad R40e
> Acer TravelMate 244XC
> Dell Latitude C640
>
> podle toho co jsem se vsudemozne dozvedel, mel by byt ten Thinkpad
> bezproblemovy a TravelMate snad take. A mam o nich jakousi takousi
> predstavu.
>
> Co se tyce Dellu, tak na ten se mi naskytla zvlast nabidka, ale nikde
> vubec nemuzu najit zadne informace krom hromady inzeratu ze to nekdo
> [...]

ja sem zatim spokojem s mym veteranem network premium se celeron (mendocino)
433 mhz a puvodne 64 mb ram (ted 192) a 4 gb diskem

do budoucna uvazuji ale o necem jako je ten Acer Aspire 1661WLC
Intel(r) Pentium(r) 4 2,8 GHz, 15,4" WXGA TFT, 512 MB DDR-RAM, 40 GB, DVD/CD-RW,
ATI Mobility Radeon 9700 64 MB, Win XP Home.

pricemz xp jakoprvni poleti nekam do popelnice a pujde na to linux jak mam
na mem nynejsim laptopu

co se tyce acer laptopu, a jejich vykonnosti ci spolelivosti,
uz nejednou jsme sklizely obdiv u ruznych prezentaci oproti treba podstatne
drazsim ibm ci sony

petr