Jaký notebook koupit?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Červenec 28 07:54:07 CEST 2004

On 28. Jul, 12:32 AM CEST, Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote 24 lines:

> Nevim, jak je to s hybernaci, ale dva ThinPady, ktere prosly rukama moji
> malickosti, mely problem s ACPI. Proste spatne napsany firmware.

Evo N800c (dnes HP) VELKÉ problémy s Linuxem a ACPI - buggy ACPI tabulka.
Teprve když vyměnili desku, zlepšilo se to... Osobně bych co se týče
problému s Linuxem už šel do Aceru - kupoval jsem známým dva a všechny na
první ťuknutí běžely v Linuxu s ACPI -  a byly to ty modely kolem 30.

MK