.ATI + SUSE 9.1 + 2.6.7

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Červenec 28 07:53:58 CEST 2004

   From: Martin Mancuska <mancuska na acp.sk>
   Date: Tue, 27 Jul 2004 17:46:23 +0200

Dobrý den,

   > Takze pokusam sa sprevadzkovat ATI driver s www.ati.com.
   > Dostal som sa az po to ze sa my podarilo skompilovat tento driver ale
   > pri zavadzani my to hodi takuto chybu:
   > ./make_install.sh: line 341:  7639 Segmentation fault      modprobe $module
   > failed.

shodou okolností jsem se včera tímto driverem zabýval také.

Krátce: ATI kartu už nikdy nikomu nedoporučím ;-)

Delší:
        - ovladače pro 2.6 zatím nejsou oficiálně k dispozici.
        - to, co ATI (nebo někdo jiný, to je jedno, ale ATI je pod tím
        podepsáno) je otřesné. Spustitelné soubory nejsou v RPM jako
        spustitelné (chybí jim totiž x bit ;-) apod.
        - konfigurace pomocí f*config je opravdu pro silné nátury

--
Pavel Janík

As long as bitflipping and xor are patented, I guess there
must be _something_ covering bzip2 ;)
                  -- Rik van Riel <riel na conectiva.com.br>