Jaký notebook koupit?

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Středa Červenec 28 08:48:34 CEST 2004

Josef Kufner píše v St 07. 2004 v 00:08 +0200:

> co jsem tak hledal a hledal, dostal jsem se ke trem modelům (vsechny za
> cca 30kkc):

> Acer TravelMate 244XC

  Acer nedoporučuji, pokud nechcete každého půl roku reklamovat ulomené
víko displaye, resp. pacičky na kterých drží. Ten plech pod tím se
neulomí, ale ta umělá hmota kolem se úplně rozpadne.

  Mohu Vám je ukázat jste-li z Brna, viděl jsem jich celkem dost.
Většina z nich byla využívána tou křehčí polovičkou lidstva a o nějakém
tvrdém zacházení nemůže být řeč.

--

The universe is made of stories, not of atoms. -- Muriel Rukeyser