RETURNED MAIL: DATA FORMAT ERROR

Aleš Jakubec ales.jakubec na brano.cz
Středa Červenec 28 08:53:14 CEST 2004

> Jednoho cloveka, co se na tohle nechytal dneska rano, jsem povazoval za
vyjimecneho hlupaka, ale zrejme jsem hlupak sam, ze jsem to povazoval za
vyjimecne.
> Polopaticky: kdybyste ty instrukce dostal a "otevrel je" (tedy bez
windowsovskeho newspeaku spustil prilozeny program), pak by doslo k pravemu
opaku dezinfekce.
> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms
] "Resistance is futile. Open your source code and prepare for
assimilation."
Tak tady je ten Hlupak a jen pro vysvetlenou. Do konference linux jsem se
prihlasil pred dvema dny, hned druhy den mi tohle zacalo chodit, jelikoz
jsem na konferenci novackem, tak jsem mel strach jestli nejak neskodim.
Zadnou prilohu jsem nedostal, mam pro postu WIN XP se zapnutym firewalem a
AVG 7.0. Kdybych na konferenci nebyl, tak mi to asi doslo, ale .... Tak mam
asi delsi vedeni. Ales