Re: MPlayer 1.0pre5 -vo xv nehraje

TomAs tom.discuss na seznam.cz
Středa Červenec 28 09:02:07 CEST 2004

Prelozil jsem MPlayer sam, zpusobem jakym se mi v minulosti osvecilo.
Pri spusteni configure probehne castecna autodetekce vo a ao.
Jelikoz mam Xv podle vseho funkcni autodetekoval jej a prelozil s podporou Xv.
Mezi jinymi autodetekovanymi vo jsou x11, xvidix, gl2. Defalultne bez volby vo se
spousti s Xv. A ja bych jej chtel pouzivat napriklad pro jeho bezproblemovy fullscreen.

TomAS

>a zkusil jste prehravat bez parametru vo? Treba si mplayer najde lepsi
>volbu.
>A mplayer jste si prekladal sam nebo ho mate z distribuce?

>--
>Vladimír Náprstek
Dřív zničíš sám sebe! SIEMENS M65 již od 4977 Kč.
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=75824