RETURNED MAIL: DATA FORMAT ERROR

Aleš Jakubec ales.jakubec na brano.cz
Středa Červenec 28 09:35:45 CEST 2004

> Text tohoto spamu/viru je fakt kvalitni. Bohuzel. Myslet si ze nekdo je
hlupak, nebo dokonce vyjimecny hlupak, protoze na tohle naleti, je podle me
hloupe.
> Spousta inteligentnich lidi proste neni tak paranoidnich. My paranoici si
o nich myslime ze jsou "duverici" nebo dokonce "hloupi", ale oni jsou proste
jen normalni lide.
> Milos Prudek

Milosi, moc dekuji za tvuj mail. Take jsem se za hlupaka kvuli tomuhle
nepokladal, jak mne dotycny nazval. Novy clovek na konferenci (ja) je proste
trosku "vyjeveny", jestli neco "nezavaril". (Ostatnim se omlouvam, ze toto
neni o Linuxu) Ales