GPRS modem na USB

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Středa Červenec 28 10:33:52 CEST 2004

V St, 28. 07. 2004 v 09:46, Jan Houstek píše:

> V pripade, ze v notebooku nemate seriovy port, je to podstatny rozdil :)
> Jinak je to tak, ze kazdy USB kabel k mobilu neni nic nez obycejny seriovy
> kabel s nejakym USB-to-serial konvertorem. Vetsina tech prevodniku je v
> linuxu podporovana, takze po pouziti spravneho modulu se to z
> uzivatelskeho hlediska od serioveho kabelu temer nelisi.

		Zdravím,

     akorát bych upřesnil, že není pouze USB kabel k propojení mobilu,
jak píše mr.Houstek "USB-to-Serial" kdy je pak rychlost přenosu snížena
na rychlost přenosu seriového portu. (Což mám pro připojení GPRS Siemens
MC39i a notebooku IBM).

	Ale je rovnou i USB kablík pro příme připojení s mobilem (jako
to mám pro Sony Ericsson T310), kdy je rychlost stahování obrázků, mp3,
atd. běžná pro USB 1.1 , a tedy minimálně 5x rychlejší než pro "serial".

P.S. o stahování obrázků a mp3, mám na mysli z mobilu do notebooku
a obráceně, stahování dat je samozřejmě podle poskytovatele GPRS,
a možností mobilu.
                                        Přeji pěkný den Tomáš Němec
Tato zpráva nemůže obsahovat viry, neb nepochází z virového prostředí
     Mrkvosoft - Windows.    !!! MDK 10.0 Community version !!!
                      Ten, kdo tvrdí, že něco nejde udělat,
                     by neměl překážet tomu, kdo to udělá.