lehce OT: nastroje pro animace

Michal Krause mkrause na iinfo.cz
Středa Červenec 28 11:33:50 CEST 2004

On 27/07/2004, pat wrote:

> chci se zeptat ne graficke nastroje pro Linux, ve kterych je mozno
> vytvaret animace/animovane filmy. Neni to pro mne, ale pro tatika
> a opravdu se mi nechce hledat neco por WinXX. Idealni je neco
> jednoducheho, grafickeho a pokud mozno free. Vim, ze to nejsou zrovna
> nenarocne pozadavky, ale nemam nejmensi tuseni kde a co hledat. Pokud
> ma nekdo osobni zkusenost, tak sem s nimi.

Celkem solidne vypada program Moho (http://www.lostmarble.com/moho/),
ale predesilam, ze 2D animace neni zrovna muj obor. Zadarmo sice neni,
ale maji trial a cena 99 $ je dle meho nazoru docela unosna.

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka