Tisk - Samba

Karel Kral konve na quick.cz
Středa Červenec 28 12:29:20 CEST 2004

Dobry den,

david_novy na lion.cz wrote:

> Děkuji všem za rady, už mi to jede, ale mam ještě jeden problém, když
> nastavim tisk na šířku, stránka se vytiskne stejně na výšku, nevíte, čim
> to může být.

Stalo se mi to take. Neprisel jsem na nic jineho, nez jako administrator
na te stanici odebrat tiskarnu a znovu ji nainstalovat.

samba-3.0.4, cups-1.1.19 (z fedora rpm)

Vyhradne se mi to stalo s tiskarnama pripojenyma pres jetdirect
(HP2200DTN) a vyhradne win2000 a vyssi (= ostatni tiskarny, W98 klienti
jsou ok.)

Dle meho nazoru se nekdy neco stane s ovladacem tiskarny a sambou/cups,
ze jakoby nejde nastavovat vlastnosti tisku (= je porad nastaven tisk na
vysku).

Ovladace pouzivam primo od HP. Experimentoval jsem i se starsi sambou a
bylo to spise horsi. Klicova slova jsem v smb.conf snad vyzkousel
vsechna co jsem vygooglil. V nekterych kombinacich vsechno fungovalo jak
melo (tusim ze to byla default rpm verze samby z FedoraCore 1) ale neslo
zobrazit nahled pred tiskem (pad aplikace).

Mozna se to vyskytlo i v dusledku nejakeho zavirovani PCdel - to uz jsem
z nich nevymlatil ;-)

Karel Kral
---