Vyber televizni karty

Martin Lipinsky martin na lipinsky.cz
Středa Červenec 28 13:14:06 CEST 2004

DD.

Uz potreti se pokousim koupit TV kartu ktera mi pobezi bez problemu v
linuxu na antene s horsim signalem. Chci proto poprosit o radu na kartu se
kterou:

1. Nemate v linuxu problem co se ovladacu tyce
2. patri mezi citlivejsi, protoze mam pomerne spatny televizni signal
3. Da se dnes bezne koupit

S MANLI (SAA7130) jsem mel problem ze nemela dost citlivy tuner, skoda
S Pinnacle PCTV pro (BT878) jsem mel neskutecne dlouho problem s tunerem
(MT2050) a posleze navic shorela :(

Mel jsem pujceneho starsi ho pinnacla (miroVIDEO PCTV) pro a ten behal po
chvilce presvedcovani skvele a bez problemu, bohuzel jsem ho musel vratit
a koupit uz se neda.

Uvitam jakekoli osobni zkusenosti a rady. Kokretne koukam na ASUSe:

http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=23918

Nejde mi o cenu (no deset tisic nedam :-) ale o to aby frcela a ja to
nemusel porad resit.

S pozdravem

Motto: Jak to vis ze je carodejnice ? Protoze tak vypada !