verejne IP do soukrome site - pres vice routeru

Ludek Finstrle ludek.finstrle na pzkagis.cz
Středa Červenec 28 16:22:45 CEST 2004

> Na co tunel? Jestli tomu rozumim, tak staci normalni routovaci pravidla.
route add -host IP gw lokalni_IP_dalsiho_routeru
                                ^^^^^^^^^

Zapomnel jsem rici, ze toto na kazdem routeru, ktery to prochazi
Zadnou spotrebu verejnych IP toto reseni nema ;o)

> Takhle mam verejnou IP za 2 lokalnimi routery a neni problem.

Luf