nestartujici Xwindow

Petr Vlk Cizek Petr.Vlk.Cizek na seznam.cz
Středa Červenec 28 17:36:43 CEST 2004

DD,

mam nasledujici problem. Nainstaloval jsem Mandrake 10 CE, vse fungovalo. Pote
jsem doinstaloval zvukovku, pocestil KDE, doinstaloval nekolik dalsich balicku
(alsa-utils,  pciutils, ...) a jeste nekolik dalsich veci, ktere uz si bohuzel
nepamatuju.

Ted  mi  Xwindow  nabehnou  do modre obrazovky, na ni je kurzor a to je vse. Z
klavesovych zkratek funguje pouze prepnuti na konzoli a sestreleni Xserveru. V
logu XFree je posledni hlaseni "Mouse1: ps2EnableDataReporting: succeeded".

Mne ted dochazi inspirace co s tim.

Za kazdou pripadnou radu predem dekuji.

Vlk