nestartujici Xwindow

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Středa Červenec 28 21:56:47 CEST 2004

Petr Vlk Cizek píše v St 07. 2004 v 17:36 +0200:

> Ted  mi  Xwindow  nabehnou  do modre obrazovky, na ni je kurzor a to je vse. Z
> klavesovych zkratek funguje pouze prepnuti na konzoli a sestreleni Xserveru. V
> logu XFree je posledni hlaseni "Mouse1: ps2EnableDataReporting: succeeded".

  Zkoušel jste nainstalovat všechny aktualizace? Předpokládám, že máte
nainstalován a vybrán GNOME display manager? Zkuste to změnit na jiný
(/etc/sysconfig/desktop, proměnná DISPLAYMANAGER), povolené hodnoty
jsou: GNOME, KDM, KDE (to je Mandrake KDM) a XDM.

  Viděl jsem to, zažil jsem to, ale nikdy jsem nepřišel na to proč. Od
10CE jsem v GDM opravil něco málo chyb (*), ale nejsem si jistý jestli
jsou i v aktualizacích nebo jenom v Cookeru. Zkuste je nainstalovat,
snad by to tam mohlo být opraveno. Pokud nepomůže, zkuste ještě vyměnit
DM.

  (*) Při troše dobré vůle by mohli mít souvislost s tímto problémem.

--

Politics makes strange bedfellows, and journalism makes strange
politics. -- Amy Gorin