textova konsole pri X

Jiří Hubka hubka na vakna.cz
Čtvrtek Červenec 29 07:37:02 CEST 2004

Dobry den,
tak tu mam zase jednu perlicku ze ktery rostu.

Z niceho nic (tzn. nevim od kdy) se mi stava
ze postartu X (at uz holych nebo s KDE/Gnome)
kdyz se vratim do text. konsole (ctrl+alt+f?)
tak tam najdu rozsypanou cestinu.
A je jedno jestli sem tam byl uz prihlasenej
(myslim na ty textovy) nebo ne.
MC ma jako okraje tabluky pismenka napr. é a pod.

Nevim co jsem s Linuxem posledni dobou delal
ale myslim ze nic moc. Prolejzal sem logy
a na nic sem nenarazil.
Jedine co si vybavuji je, ze jsem instaloval (X)sane
a par K-programu.
A pak sem nastavoval Xka pro beh dvou obrazovek.
To se sice povedlo ale ani vraceni stareho
konfiguraku nepomohlo. Asi to v tom neni.
Taky jsem menil driver nvidia za novejsi ale
ale vratil sem stary a je to stejne.

Poradte prosim kde je chyba.
        Jiri Hubka
Linux gentoo