dtto: mirror sf.net odstaven kvuli diskum

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Čtvrtek Červenec 29 07:55:36 CEST 2004

V Čt, 29. 07. 2004 v 07:41, Martin Kamín ZULU píše:
		Zdravím,
protože mne v určitém obchodě s PC znají, tak mi rovnou řekli ať si
vezmu radši IDE Samsungy, než "Max*ory" které jsem s oblibou bral
kvůli UDMA 133. Že se jim nějak moc vrací 120GB a 200GB Max*or, a přitom
z 28 hadrů 160GB se nevrátil ještě ani jeden (za poslední 2 měsíce).??

> Brali jsme pred tydnem jeden Maxtor 200 GB PATA a po pár hodinách hlásil
> vadné sektory, utilita je sice opravila, ale za pár hodin znova. Už je
> zpátky u "tatínka" :)

                                        Přeji pěkný den Tomáš Němec
Tato zpráva nemůže obsahovat viry, neb nepochází z virového prostředí
     Mrkvosoft - Windows.    !!! MDK 10.0 Community version !!!
                      Ten, kdo tvrdí, že něco nejde udělat,
                     by neměl překážet tomu, kdo to udělá.