jednoduche call centrum

Martin Spevak singer na fornax.sk
Čtvrtek Červenec 29 09:27:47 CEST 2004

Zdravim,

potreboval by som vyriesit jeden maly problem a mozno sa s nim uz niekto
stretol. Hladal som aj na internete, ale ziaden vysledok.
Potrebujem si spravit jednoduche akoze call centrum. Zavolam domov
telefonom s tonovou volbou, vytukam kod a potom si mozem napriklad
stlacenim tlacidla 5 nechat do telefonu precitat subjekty mailov, alebo
inym klavesom realizovat inu akciu. Program, ktory by mi to precital uz
mam, ale neviem ako identifikovat stlacenie klavesy v tonovej volbe. Hoci
je ton dost jednoznacny, ciste porovnanie nestaci, pretoze signal je
skresleny. Neviete, ci sa to stlacene cislo neda nejako priamo vytiahnut z
modemu? (ze ked to tonovo koduje, mozno to vie aj naopak), pripadne ci
niekto nepozna nejaky jednoduchsi program, ktory by toto porovnanie
realizoval?

singer

---
         _____
 /____/  /_/   /_/ /_/ _\__, /  \___/ /_/ singer na fornax.elf.stuba.sk     /
                       /____/             http://fornax.elf.stuba.sk/~singer
Martin Spevak				  tel.c.: 0903 233 040         /
Karloveska 6, 841 04, Bratislava, Slovensko___________________________/