textova konsole pri X

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Čtvrtek Červenec 29 12:59:31 CEST 2004

o nastaveni cestiny v konsoli (fonty) se stara program setfont - jeho
parametr je sada znaku v konkretnim kodovani takze treba lat2-14.

Problemy mohou vzniknout, p=C5=99i pou=C5=BEivan=C3=AD graficke konzole (fr=
ame bufferu)
resp. nastaveni vesa modu pri bootu kernelu - v lilo se to nastavuje pomoci
parametru vga. Obcas tvori problemy jenom spatny fb ovladac - to se da
nastavit jednak pri bootu jadra, nebo pokud mate vlastni jadro tak
povolenim ci zakazanim prislusnych driveru.

Ondrej Tuma
--
Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)