Bootovaci DVD s FTP verzi SuSE 9.1

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Čtvrtek Červenec 29 14:58:02 CEST 2004

Quoting Petr Svoboda <svoboda na lemon-labs.com>:

> Ahoj vespolek,
>   vcera jsem uspesne vyzkousel vyrobit bootovaci DVD z FTP verze SuSE 9.1.
> Dokonce se mi to povedlo vypalit vcetne src balicku na dvouvrstve DVD, tedy
> 8.5GB. Vycerpavajici navod je mozne najit zde
> http://www.linuxiso.org/forums/viewtopic.php?t=13567 Je to opravdu
> srozumitelne popsane a funkcni. Autor tam dokonce pise ze vysledne DVD se
> muze sirit a pouzivat dal pod GPL tedy "zadarmo". Rozdil oproti koupene
> verze SuSE, je ten, ze nemate instalacni podporu, manualy a nektere komercni
> balicky napr. lokalizovane fonty do OOo.

S tím šířením to není tak docela pravda. Na FTP jsou balíčky, které jednak
nejsou pod GPL a jednak se nemohou dále šířit, např. RealPlayer. Je jich tam
více, teď to nemám u sebe.
Takže než to začnete šířit, tak si raději vše ještě jednou projděte.

A funkčnost DVD z FTP verze mohu také potvrdit, více viz signatura.

L. Kolář

--
DVD Linux
P.O.Box 12