Zabezpečení sítě

postmaster na mga.sk postmaster na mga.sk
Čtvrtek Červenec 29 15:50:19 CEST 2004

ale ide (aj ked to nie je jednoducha vec), len vy to neviete. ti co vam radili
to vedia. a ked si precitate meta-faq, pridete na to, ze tato konferencia
nesluzi ako help-line ani ako sluzba "urobte to za mna". rady ako to urobit ste
tu dostali, co viac este chcete?
poslite mi vas pocitac postou a ja vam ho nakonfigurujem a urcite aj poslem s5 -
zadarmo, staci? ;)))

g.

btw.: viac na tento thread nereagujem - flame ...