lehce OT: nastroje pro animace

paolo.d na 64.cz paolo.d na 64.cz
Čtvrtek Červenec 29 18:20:12 CEST 2004

Nic lepsiho nez MOHO po Linuxem nenajdes. A kdyz se na strankach
projektu podivas, co vse tim vytvari, tak je to presne to co hledas.
Jdou definovat kostry i s rozsahem hybnosti kloubu a dalsi blbustky.
Tedy do te doby, nez Macromedia naportuje FlashMX pod tucnaka. Ale to
hned tak nebude, i kdyz uz se o tom mluvi.

--
Paolo D., Prostejov
ICQ:51557144