presmerovanie komunikacie do lokalnej siete

patrik lojan lojan_p na pobox.sk
Čtvrtek Červenec 29 19:20:30 CEST 2004

Zdravim,
potreboval by som pri ziadosti na urcitu vonkajsiu IP,aby sa
komunikovalo s pocitacom, ktory je v lokalke.
Dostal som od providera vonkajsu IP napr. 1.2.3.4,tu som nastavil na
vonkajsie rozhranie routera, ktory je branou do lokalnej siete
192.168.5.0,
Na moju ziadost mi bol dalej prideleny subnet napr. 1.2.4.5/28, ktory
obsahuje adresy pristupne zvonku a dotazy na lubovolnu z nich su
presmerovane na vonakajsiu IP routera(t.j. 1.2.3.4)
Ja by som potreboval pridelit aby pri ziadosti na lub. adresu zo
subnetu sa komunikovalo s pocitacom z lokalky napr.(192.168.5.30)

Dik.
http://www.logofun.pobox.sk - urobte radost svojmu telefonu