usb dvdrw na WB30 uz je videt ale nepali dvd

Honza E honza na pc234.math.cas.cz
Pátek Červenec 30 00:26:08 CEST 2004

On Thu, Jul 29, 2004 at 11:40:18PM +0200, Jan Houstek wrote:

> Nejpravdepodobnejsi zdroj problemu je bud v
>
> - mechanice samotne (napr. casto si ruzni vyrobci interpretuji standardy
>   po svem)
viz nize

> - kernelu (bud v USB-SCSI vrstve nebo primo v ovladaci USB Controlleru,
>   na tohle se vyplati pouzivat relativne nove verze, nejlepe z 2.6 rady)
jeste jsem nezkousel, ale kernely 2.4.23 a 25 se mi
pod tim, co jsme stahnul s WB3.0, rozchodit nepodarilo
(stale mam na mysli 2xAMD64-stroj)

> - vypalovacim nastroji (s dvd+rw-tools mam nejlepsi zkusenosti)
vyzkousim az prebootuju a bude pristup na sit

> Vy to provozujete na RH 7.x? Tak to je asi upgrade kernelu a vypalovacich
ano, na RH7.2 to zatim vse pozadovane provedlo.
Jen nemuzu zkusit to DVD paleni.
Ano, rad bych to rozchodil na tech opteronech/na tom opteronovi/
na tom opteronech.

> nastroju opravdu na miste.
ne. zkousel jsem to nejprve na dvojopteronu, kde je nyni WB30.
Tam mi to po pocatecni nemoznosti mechaniku vubec uvidet 3x spadlo
(2x DVD+R a 1x cdrw, blank na cdrw fungoval)

Ted jsem to prenesl o par pracoven dal na starsiho celerona,
kde mam RH7.2 a cdrw se smazalo a vypalilo bez mrknuti oka.

V tuto chvili dumam, jak prenest data s zkusit spustit dvd+rw-tools
prave na onom celeronu :-)

Zkousel jsme nainstalovat ten pristroj i pod W98, ale na originalnim CD
je prilis originalni ovladac (jsou tam dva adresare a zadny nepripomina
toho TEACa, navod v nejruznejsich -ale jen svetovych- jazycich
vzdy s rozmazanym nemeckym obrazkem ilustrujicim spravne jmeno souboru.inf);
cili usb-atapi nefunguje a dodane nero-oem je pripravene
na iso image velikosti 650-800MB. Na brisku ma ta krabicka napsano
made in nejnemovanazemenejvetsinasvetecodolidi.
Takze je to krabicka funkcni na nekterych strojich jako CDRW mechanika
ktera umi vypalit alespon jeden cd-iso-image denne "dobre".

:-)

zatim dobrou noc a diky!

Honza Eisner