RE: Zabezpečení sítě - vyřešeno

POLÁČEK Petr petr.polacek na hus.br.ds.mfcr.cz
Pátek Červenec 30 08:38:36 CEST 2004

Vsichni me radily, abych upgradoval SW, HW, manzelku a kdovi co jeste. To ja
ale nechci (no manzelka by mozna upgradovat jeste trochu sla :-).

Pokud by nekdo potreboval resit podobny problem se stejnym linuxem, tak me
zatim staci toto:

ipchains -A input -i eth0 -y -p tcp -j DENY -l

To pro pripad, ze do inetu je pripojena sitovka eth0. Zamitnute pokusy o
spojeni jsou logovany v /var/log/messages. Logovani muzete vypnout tak, ze
zrusite parametr -l

Me toto zatim staci. Vim, ze to neni uplne na 100%, ale co v zivote je?
Nechal jsem to otestovat proti http://probe.hackerwatch.com/probe/ a tam
vyhodnotily system jako docela slusne zabezpeceny.

S pozdravem
Petr