pam_mount a umountovanie

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Pátek Červenec 30 10:05:37 CEST 2004

Pavel Kankovsky wrote:

>A jak se tam ti lidi hlasi? Neni to nahodou OpenSSH (s privsepem)? Pak
>to neni chyba, ale "vlastnost". Z jakehosi duvodu, ktery jsem nikdy
>nepochopil, se autori rozhodli, ze se pam_*_session() bude volat
>ne v privilegovanem monitoru, ale v jeho potomkovi, tedy nejdriv
>pam_open_session() jeste jako root a nakonec pam_close_session() uz
>jako cilovy uzivatel.

Dakujem, mal som to spomenut. Ale bohuzial nie je to tym, o tomto som
vedel.
Skusal som to na klasickom logine ako aj na kdm (kde by to vo finale
malo bezat).
Myslim, ze este by som mal dodat info o systeme. Bezim totizto na
unstable Debianovi (sid).
Takze este ma napada, ze by problem mohol byt v dodavanom balicku...
(alebo ako obycajne
niekde medzi stolickou a klavesnicou 8-)))))

Za dalsie napady vopred dakujem.

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG