nejde prehrat CD - castecne vyreseno, ale...

Jirka Dutka dutka na lazne.cz
Pátek Červenec 30 10:20:36 CEST 2004

Peter Cernoch wrote:

> Takze se muze stat ze si clovek nainstaluje linux (a zda se ze
> vicemene korektne) se standardnimi aplikacemi a pak se bude
> divit ze mu nejde zvuk z CD kdyz se cd-prehravac tvari ze
> hraje, zvukove soubory funguji normalne,
> v mixerech nema nic ztlumeno atd.

Beep Media Player má v menu přímo volbu Play CD, ale nastavit se musí
stejně jako xmms (je to port xmms na GTK2).

> Zkousel jsem prochazet nastaveni KDE jestli nekde neni potreba
> neco specialne povolit/zakazat ale bud to tam neni nebo
> jsem spatne hledal.

kscd umí přehrávat jen analogově, v KDE je digitální přehrávání vyřešeno
nějak moc složitě, v konqueroru v Zařízeních se dá na CD-Audio pohlížet
jako na seznam wav, mp3 nebo ogg souborů, případně na jeden velký wav
mp3 ogg a ty se dají následně přehrát. Fuj.

--
Přeji hezký den,
Jiří Dutka, správce IS