Jeste jednou skype

Stanislav Horak s.horak na c-box.cz
Pátek Červenec 30 18:52:23 CEST 2004

Ahoj!
Zkousel jsem rozbehat skype, mam slackware 9,1 instaloval jsem ho z rpm
baliku napred rpm2tgz a potom
normalne installpkg skype.  Program normalne bezi, prihlasim se, jsem
on-line, najdu kamosku, ktera si chce
povidat, probehla autorizace, ale nejde mi pouzit hlas, jenom otevrit
okno a psat jako prez icq. Kdyz ji chci
vytocit ja, tak to hned hodi hlasku kamoska - failed, kdyz me vytoci
ona, vidim ringring - kamoska, jak to zvednu,
zase naskoci failed. Mikrofon asi funguje, protoze se slysim ve
sluchatkach a program "rec" taky nahrava.
Do site jsem pripojeny prez wifi, mam neverejnou IP, 192.168..........
Urcite s tim mate nekdo zkusenosti, kde muze byt zakopany pes? Co delam
blbe? Nebo co mam udelat?
Diky za vase rady a obetovany cas.
Stana